هفت سؤال مشترک از مردان آبی / امیرآبادی اعتراف کرد ، استقلالی‌ها تأیید .

 

 
7 سؤال مشترک نهایت با خود نتایجی را همراه داشت که چندان هم دور از انتظار نبود . به جز آندو تیموریان که فکر میکردیم رقابت سنگینی برای بامزه‌ترین استقلالی داشته باشد اما در نهایت در کنار حنیف عمران‌زاده عنوان بی‌مزه‌ترین استقلالی را ازآن خود کرد !
فریدون زندی و عمران‌زاده رکورددارن خوش‌تیپی در استقلال بودند و در نهایت این مهدی امیرآبادی بود که توانست رکورد را به نام خودش ثبت کند .
ریزنقش استقلال هم با کسب درصد بیشتری از آرای به عنوان شوخ‌طبع‌ترین و بامزه‌ترین بازیکن استقلالی را از آن خود کرد .
هفت سوأل پرسیده شده به شرح زیر است :
۱- دروغ سیزده ؟ ۲- خوش‌تیپ‌ترین اسقتلالی ۳- بی‌مزه‌ترین و بامزه‌ترین استقلالی ؟ ۴- بهترین خاطره در سال ۹۰ ؟ ۵- آرزوی ۹۱ ؟ ۶- اگر استقلال‌جوان برای عید هزینه کند سفر به کجا را ترجیح میدهید ؟ ۷- جای چه کسی در نوروز ۹۱ خالی است ؟

پورحیدری : سرمربی استقلال میشوم
۱- پورحیدری سرمربی استقلال شد ۲- حنیف عمران‌زاده خوش‌تیپ‌ترین بازیکن استقلال است ۳- بامزه که نداریم اما همه‌ی بازیکنان بی‌مزه هستند ۴- بردهای پی‌درپی‌مان در دربی ۵- آرزوی سلامتی برای خودم ، خانواده‌ام و همه‌ی استقلالی‌ها دارم ۶- جای ناصرخان خالی است .
پرویز مظلومی : قهرمانی در آسیا
۱- شرمنده نمیتوانم بگویم ۲- حنیف عمران‌زاده ، نه بنویسید همه‌ی بچه‌های استقلال خوشتیپ هستند ۳- بی‌مزه نداریم اما بامزه‌ترین آندو است ۴- سه پیروزی در سال ۹۰ که در دربی داشتیم ۵- قهرمانی استقلال در آسیا ۶- استقلال جوان مگه پول داره ؟ ۷- همه‌ی استقلالی‌ها که پیش ما نیستند خصوصاً ناصر خان .
علی نظری : قهرمانی در ۳ جام
۱- پرسپولیس قهرمان جهان شد ۲- آرش برهانی ۳- بی‌مزه حنیف ، بامزه‌ترین هم آرش برهانی است ۴- سه برد متوالی در دربی ۵- قهرمانی در ۳ جام ۶- استقلال جوان جیب ما را نزنه ، پول نمیخواد ۷- محمود فکری .
فریبا : با پول شما تا شوش هم نمیشه رفت !
۱- مظلومی از استقلال رفت ۲- عمران‌زاده ۳- بامزه ترابپور و بی‌مزه برهانی ۴- برد ۳ بر صفر در دربی ۵- قهرمانی در ۳ جام ۶- با پول شما تا شوش هم نمیشه رفت ۷ مادرم .
مولایی : منصورخان خوش‌تیپ‌ترین استقلالی است
۱- امیرآبادی ۲۰ سال دارد ۲- پورحیدری ۳- بی‌مزه‌ترین خسرو حیدری و بامزه حسین ترابپور ۴- راهیابی به فینال حذفی ۵- دوست دارم خونه بخرم ۶- مشهد ۷- خانواده خود و همسرم .
منتظری : امیر آبادی خوشتیپ‌تر از همه‌ی ماست
۱- منتظری لژیونر شد ۲- امیرآبادی ۳- بامزه آندو ، همه هم بی‌مزه هستند ۴- برد‌هایی که در دربی داشتیم ۵- قهرمانی با استقلال در لیگ ۶- اهواز ۷- ناصرخان حجازی .
حیدری : حنیف بی‌مزه ، حنیف بامزه !
۱- خسرو در حال مصاحبه است ۲- حنیف خوش‌پوش‌ترین استقلالی است ۳- بی‌مزه حنیف و بامز‌ترین حنیف ! ۴- بازگشتم به استقلال ۵- قهرمانی استقلال در لیگ برتر ۶- میروم شمال ۷- ناصر حجازی .
زندی : همه خوش‌تیپ‌ها … !
۱- زندی به استیل آذین برگشت ! ۲- بی‌مزه ترین خودم هستم و بامزه‌ترین امیرآبادی ۴- حضور در استقلال و زدن ۲ گل به سایپا ۵- قهرمانی اسقلال در لیگ و جاام حذفی ۶- مستقیم میروم آفریقای جنوبی ۷- پدر و مادرم که در آلمان هستند .
میداوودی : خوش‌تیپ‌تر از من هم هست ؟
۱- میداوودی پرسپولیسی میشود ! ۲- به جز من مگه خوش‌تیپ هم هست ؟ ۳- آندو بی‌مزه‌ترین است و بامزه‌ترین هم که از هر کسی بپرسی میگوید میداوودی ۴- برگشتم به فوتبال و تشویق هواداران ۵ – آرزوی بزرگم رفتن به جام‌جهانی با تیم‌ملی ۶- هر چی پول بدید میزارم جیبم ! ۷- جای پدر و مادرم که اهواز هستند .
امیرآبادی : من مهدی بامزه‌ترینم !
۱- امیرآبادی پرسپولیسی شد ۲- فرهاد مجیدی ۳- بی‌مزه‌ترین حنیف و بامزه‌ترین خودم ۴- پاس گلم در دربی بهترین اتفاق سال ۹۰ بود ۵- سلامتی خودم و خانواده‌ام ۶- اگر قسمت شود میروم شمال چون ما ۱۳ سال است عید نداریم ! ۷- ناصرخان حجازی .
برهانی : من از استقلال جدا شدم
۱- برهانی از استقلال جدا شد ۲- هادی زرین ساعد ۳- بی‌مزه‌ترین آندو تیموریان و بامزه‌ترین امیرآبادی ۴-دربی عید ۹۰ که گل ۳ امتیازی زدم ۵- دوست دارم با تیم‌ملی به جام‌جهانی بروم ۶- فقط کرمان ۷- خدارو شکر همه هستند .
رحمتی : تیم ما پره از خوشمزه !
۱- امیرآبادی به تیم ملی دعوت شد ۲- مهدی امیرآبادی (با خنده) ۳- بی‌مزه نداریم چون ماشالله همه‌ی بچه‌ها خوشمزه‌اند . بامزه ترین هم حنیف عمران‌زاده ۴- قهرمانی با سپاهان ۵- قهرمانی لیگ با استقلال و صعود به جام‌جهانی ۶- اگه شما به من پول دادیم من قول میدم همون لحظه به عنوان عیدی آن را بین کارمندان استقلال جوان تقسیم کنم ۷- ناصرخان .
شریفات : بهترین خاطره ۹۰ ، گلم به پرسپولیس
۱- بارسا از رئال را شکست خورد ۲- مهدی امیرآبادی ۳- بی‌مزه حنیف و بامزه امیرآبادی ۴- گلی که به پرسپولیس زدم ۵- دوست دارم به تیم‌ملی دعوت بشوم ۶- بندر لیورپول ۷- جای کسی خالی نیست .
زرین‌ساعد : مقصد برکینافاسو !
۱- زرین‌ساعد ملی‌پوش شد ۲- اسماعیل شریفات ۳- بامزه‌ترین میلاد میداوودی ، بی‌مزه‌ترین هم کل بچه‌ای تیم هستند ! ۴- حضورم در استقلال ۵- بازی کردن در استقلال ۶- میرم برکینافاسو ۷- پدرم .
الونگ : من بی‌مزه‌ترین استقلالی هستم
۱- الونگ به پرسپولیس برگشت ۲- گوران یرکویچ ۳- بی‌مزه‌ترین خودم هستم و بامزه‌ترین مهدی امیرآبادی ۴- حضورم در استقلال ۵- قهرمانی با استقلال ۶- میرم دبی ۷- بهشاد یاورزاده !
شیرزاد : بازیکن بی‌مزه یعنی شریفات
۱- برهانی به بارسلونا پیوست ۲- جواد شیرزاد ۳- بامزه یوسفی و بازیکن بی‌مزه یعنی شریفات ۴- هنوز اتفاق نیفتاده ۵- دوست دارم برای اسقتلال بیشتر و مؤثر بازی کنم ۶- مکه ۷- مادرم … .
رضایی : مصدوم نداریم
۱- مصدوم نداریم ۲- پورحیدری ۳- بی‌مزه‌ترین شریفات و بامزه هم امیرآبادی ۴- حضورم در استقلال ۵- قهرمانی لیگ با استقلال ۶- مکه ۷- سرنگ ، سرم ، سوزن .
تیموریان : آندو در استقلال
۱- آندو به اسقتلال پیوست ! ۲- فریدون زندی ۳- بی‌مزه‌ترین مهدی امیرآبادی و بامزه‌ترین هم حمید عزیززاده ۴- بردهای دربی ۵- قهرمانی در آسیا ۶- صرف امور خیریه میکنم ۷- پدرم … .
یوسفی : شما که پول ندارید !
۱- پرسپولیس دوبازه استقلال را میبرد ۲- زندی ۳- بامزه امیرآبادی و بی‌مزه آندو ۴- نامزدی خودم ۵- قهرمانی با اسقلال ۶- استقلال جوان از این پول‌ها ندارد ! ۱- شاید پدر و مادرم .
عمران‌زاده : من برگشتم همدان …
۱- عمران‌زاده به پاس همدان پیوست ۲- مهدی رحمتی ۳- بامزه آندو و بی‌مزه همه‌ی تیم ۴- پیروزی در دربی‌ها ۵- دوست دارم با تیم‌ملی به جام‌جهانی بروم ۶- شمال ۷- ناصرخان .
حمودی : من خوش‌تیپ‌ترینم
۱- با ماشین یک‌ روزه به اهواز رفتم ۲- علی حمودی ۳- بی‌مزه‌ترین آندو و بامزه‌ترین امیرآبادی ۴- بهترین اتفاق حضورم در استقلال بود ۵- قهرمانی با استقلال در هر ۳ جام ۶- کربلا ۷- خدارو شکر همه خانواده جمع هستند .
کیانوش رحمتی : پرسپولیس صدرنشین شد
۱- پرسپولیس صدرنشین شد ۲- ۳،۴ تا خوشتیپ داریم اما بنویسید پژمان منتظری ۳- حنیف عمران‌زاده بی‌مزه است و شریفات بامزه‌ترین ۴- قهرمانی در نیم فصل و ۳ بردی که در دربی داشتیم ۵- قهرمانی با استقلال ۶- می‌رفتم مشهد ۷- ناصرخان .
حسینی : حمودی بی‌مزه‌ترین استقلالی است
۱- پرسپولیس قهرمان شد ۲- امیرآبادی از همه خوشتیپ‌تر است ۳- علی حمودی بی‌مزه‌ترین و اسماعیل شریفات با‌مزه ترین ۴- دربی که ۲ بر صفر بردیم اولین بازی بود که برای استقلال به میدان رفتم و خیلی چسبید ۵- با استقلال قهرمان شویم ۶- پولش را میدهم به برادر‌زاده‌ام فاطیما که همه‌ی زندگیمه و استقلال را هم خیلی دوست دارد ۷- ناصرخان حجازی
عزیززاده : نمکدان در استقلال زیاده !
۱- مظلومی ، عزیززاده را فیکس بازی داد ۲- زندی ۳- بی‌مزه نه ، ولی نمکددان زیاد داریم و با مزه‌ترین میداوودی ۴- نداشتم ۵- سلامتی خود و خانواده‌ام ۶- اصفهان ۷- خانواده‌ام .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین